15
Apr
16

Song For Empathy – Wolfgang Maiwald

Bericht van Wolfgang Maiwald, mooi initiatief !

Wolfgang Maiwald

Beste,

Deze keer wil ik graag iets heel specials met jou delen: namelijk een muzikaal project in samenwerking met een aantal Syrische musici, getiteld ‘Song for Empathy’. Hoe is het ontstaan?

Zoals misschien velen van jullie voelde ik de afgelopen maanden de sterke wens om een positieve bijdrage te leveren in tijden van alle negatieve berichtgeving rond de vluchtelingen problematiek. Alsof mijn wens gehoord werd benaderde zanger Patrick Verheij mij met de vraag of ik samen met hem een lied wilde opnemen. Hij had een tekst geschreven, bedoeld als pleidooi voor wederzijds begrip en empathie en vroeg mij of ik er muziek bij wilde maken. Het klikte meteen en samen met een aantal Syrische musici ontstond zo de ‘Song for Empathy’.


0 Responses to “Song For Empathy – Wolfgang Maiwald”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Bob van Eekhout is drummer en leider van Jazz Trio JazzTraffic, jazz recensent van HVT Magazine en Blogger

Bob van Eekhout drummer Jazz Trio JazzTraffic

Jazz Trio JazzTraffic. Uw Jazzband voor een gezellige sfeer en goede achtergrondmuziek

Jazz Trio JazzTraffic

De Millers Tribute Band

Muzikaal programma met muziek van The Millers Sextet

De Millers Tribute Band

OOSTERDOK Jazz Trio

Nederlands Jazz Archief

Logo Nederlands Jazz Archief

Van-Ons.nl WordPress Development

Van-Ons.nl WordPress Development & Training

Populaire berichten

JazzTraffic

Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Doe mee met 314 andere volgers

Jazz Near You


